Vevőelégedettségünk 2020-ban

2021.04.22

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevőielégedettségi felmérésünket.

Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2020. évi árbevételünket adó ügyfeleink 83%-a  részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:

  2019 2020
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő  (4,09 pont) (4,09 pont)
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonala  (4,29 pont) (4,12 pont)
– Minőség  (4,12 pont) (4,45 pont)
– Szállítási határidő  (4,30 pont) (3,92 pont)
– Kapcsolattartók értékelése  (4,52 pont) (4,50 pont)
– Reklamáció kezelése  (4,59 pont) (4,49 pont)

A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,26-os, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott. (2019-ben ez az érték 4,32 volt)

 

Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.

Bízom benne, hogy az idei évben fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.

Üdvözlettel:

Takács Gábor

ügyvezető

hu_HU