Vevőelégedettségünk 2020-ban
2021.04.22
Tisztelt Ügyfelünk!
Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevőielégedettségi felmérésünket.
Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2020. évi árbevételünket adó ügyfeleink 83%-a részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:
2019 | 2020 | |
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő | (4,09 pont) | (4,09 pont) |
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonala | (4,29 pont) | (4,12 pont) |
– Minőség | (4,12 pont) | (4,45 pont) |
– Szállítási határidő | (4,30 pont) | (3,92 pont) |
– Kapcsolattartók értékelése | (4,52 pont) | (4,50 pont) |
– Reklamáció kezelése | (4,59 pont) | (4,49 pont) |
A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,26-os, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott. (2019-ben ez az érték 4,32 volt)
Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.
Bízom benne, hogy az idei évben fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.
Üdvözlettel:
Takács Gábor
ügyvezető