Vevőelégedettség

2016.02.09

Ügyfeleink visszajelzése alapján jó irányba haladunk!

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevői elégedettségi felmérésünket.

Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2015. évi árbevételünket adó ügyfeleink 88,67%-a  részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:

– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő (3,97 pont)
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonal (4,33 pont)
– Minőség (4,11 pont)
– Szállítási határidő (3,97 pont)
– Kapcsolattartás értékelése (4,46 pont)
– Reklamáció kezelése (4,37 pont)

A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,01-es, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott, aminek örülünk, de nem vagyunk elégedettek, sokkal jobb eredmény elérését tűztük ki célul!

Annak érdekében, hogy a célokat teljesíteni tudjuk, számos területen fejlesztéseket hajtottunk végre:
 Folyamatok optimalizálása: Lean szemlélet mellett megvizsgáltuk folyamatainkat és intézkedéseket hoztunk a felesleges idők csökkentésére. Legnagyobb fejlesztésünk a vonalkódos azonosítás bevezetése, mellyel alig 1 hónap alatt nagyon nagy eredményeket értünk el.
 Termelés ütemezés optimalizálása: Japán első számú termelésütemező szoftverével tervezzük erőforrásainkat, bízunk benne, hogy a mesterséges intelligencia segítségével teljesíthető szállítási határidőket tudunk meghatározni, amelyeket pontosan be is tartunk.
 Minőségbiztosítás: terveinkben szerepel egy speciális 3D mérőgép üzembe állítása, mely maximum 1 perc alatt megméri a terméket és jegyzőkönyvet készít hozzá, ugyanakkor hatékonyan illeszkedik gyártási folyamatainkhoz.
 Létszám bővítés: 2015-ben 12 fővel 33 főre bővítettük létszámunkat, 2016-ban további 7 fő felvételével számolunk, mely az egyes folyamatok gyorsítását hivatott szolgálni.
 Termelő gépek beszerzése: hiszünk a folyamatos innovációban, a megújulásban, így 2016. év folyamán újabb fiber lézer gép, élhajlító, hegesztő gépek beszerzését céloztuk meg.

Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.

Bízom benne, hogy egy év múlva mindez számokban is mérhető, kimutatható lesz!

Üdvözlettel: Takács Gábor

0 hozzászólás

hu_HU