Cégtörténet

A Prospera Lemezmegmunkáló üzemének ötlete 2010-ben született meg Böröcz András és Takács Gábor tulajdonosok fejében. Az volt az álmunk, hogy létrehozzunk egy olyan vállalkozást, ami kézzelfogható értéket teremt hosszú távon a tulajdonosoknak, a cégben dolgozó kollégáknak, a vevőinknek is.

2012-re zöldmezős beruházásként felépítettük az 1100 nm területű üzemcsarnokunkat Heves település ipari parkjában.

2013-ban megérkeztek az első gépeink az AMADA-tól. Egy lézergéppel és egy élhajlítóval kezdtük meg a termelést, akkor még csak 5 kolléga közreműködésével. A folyamatainkat eleve az ISO 9001 előírásai alapján alakítottuk ki, így nem okozott problémát a ISO 9001 tanúsítvány megszerzése rögtön az első évben.

2014-ben újabb gépeket vásároltunk, hogy hegesztési, csiszolási és kötőelem sajtolási szolgáltatást is tudjunk ajánlani ügyfeleinknek.

2015-ben felismertük, hogy a további fejlődéshez elengedhetetlen a digitalizáció. Kezdetben Excel táblázatok összekapcsolásával próbáltuk megoldani a termelés vezérlését és a gyártási adatok kinyerését. A gyártási igények növekedésével 2016-ban tovább fejlesztettük rendszerünket és Japán első számú termelésütemező szoftvere, az ASPROVA bevezetése mellett döntöttünk.

Az Ipar 4.0 fejlesztések folyamatosan jelen vannak cégünk életében, papírmentes folyamatainkat, digitális eszközökön keresztül érik el kollégáink. A gyártáshoz szükséges vevői dokumentumokat, rajzokat, munkautasításokat zárt rendszerben kezelünk, így a gyártás során keletkezett adatokat, mérési eredményeket, fontos információkat elemezzük és segítségükkel fejlesztéseket végzünk.

Törekvéseinket a szakma is elismerte, ezzel elnyertük az Év gyára 2015 címet a 3 milliárd alatti árbevétel kategóriában.

A digitalizáció lehetőséget teremtett arra is, hogy az ügyfeleinket automatizált, ezáltal real-time információkkal lássuk el. Ilyenek többek között a mérési jegyzőkönyvek, műbizonylatok online elérése, a szállítási értesítések vagy a raktárkészlet adatok, melyeket 2018 óta biztosítjuk ügyfeleinknek.

Tulajdonosként azon dolgozunk, hogy a folyamataink stabilak és átláthatók legyenek a kollégák számára. Ennek érdekében sok képzést tartunk, oktató videókat, dokumentumokat biztosítunk a megfelelő tudás elsajátításához.

Jelenleg 30 munkatárssal dolgozunk, akiknek nagyon jelentős hányada több éve erősíti a csapatunkat.

Vállalkozásunk pénzügyi helyzete stabil, Dun & Bradstreet értékelése alapján 2014 óta AAA minősítéssel rendelkezünk, melyre a magyarországi cégek csupán 0,67%-a jogosult. Cégünk Credit riportja itt letölthető.

Hosszútávú célunk, hogy megrendelőink igényeit a legmagasabb szinten teljesítsük és együtt növekedjünk, prosperáljunk a következő évtizedekben is.

Böröcz András                                                  Takács Gábor

tulajdonos/ügyvezető                                  tulajdonos/ügyvezető

hu_HU