Vevőelégedettségi felmérésünk eredménye 2017

2018.03.08

Határozott javulás minden területen

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevői elégedettségi felmérésünket.

Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2017. évi árbevételünket adó ügyfeleink 78,2%-a  részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:

  2016 2017
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő (4,03 pont) (4,13 pont)
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonal (4,13 pont) (4,40 pont)
– Minőség (4,00 pont) (4,11 pont)
– Szállítási határidő (3,83 pont) (4,06 pont)
– Kapcsolattartók értékelése (4,48 pont) (4,55 pont)
– Reklamáció kezelése (4,28 pont) (4,43 pont)

A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,15-ös, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott, ami szintén  jobb, mint 1 évvel korábban (4,03).

Aminek a fejlődést köszönhetjük:

  • Szállítási határidők javulása az Asprova termelésütemező szoftver aktív kezelésének eredménye. Továbbá a folyamatos hatékonyságjavító intézkedések bevezetésének köszönhető.
  • A minőség és a reklamáció területén a javulást a MES rendszer MEO moduljának bevezetése, a képzések és a létszámbővítés hozta.
  • Műszaki egyeztetések esetében a dedikált gyártástechnológia bevezetése volt a döntő szempont.
  • Kapcsolattartóink segítőkészségét és gyorsaságát többször dicsérték az ügyfeleink, ezt sikerült még magasabb szintre fejleszteni magyar és idegen nyelven is.

Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.

Bízom benne, hogy egy év múlva további fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.

Üdvözlettel:

Takács Gábor

ügyvezető

0 hozzászólás

hu_HU