Vevőelégedettségi felmérésünk eredménye 2018

2019.03.08

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevőielégedettségi felmérésünket.

Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2018. évi árbevételünket adó ügyfeleink 79%-a  részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:

    2018
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő   (3,98 pont)
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonal   (4,32 pont)
– Minőség   (3,86 pont)
– Szállítási határidő   (4,00 pont)
– Kapcsolattartók értékelése   (4,43 pont)
– Reklamáció kezelése   (4,25 pont)

A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,14-es, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott.

Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.

Bízom benne, hogy egy év múlva további fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.

Üdvözlettel:

Takács Gábor

ügyvezető

hu_HU