Vevőelégedettségünk 2019-ben

2020.03.12

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevőielégedettségi felmérésünket.

Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2019. évi árbevételünket adó ügyfeleink 80%-a  részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:

  2018  2019
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő  (3,98 pont) (4,09 pont)
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonala  (4,32 pont) (4,29 pont)
– Minőség  (3,86 pont) (4,12 pont)
– Szállítási határidő  (4,00 pont) (4,30 pont)
– Kapcsolattartók értékelése  (4,43 pont) (4,52 pont)
– Reklamáció kezelése  (4,25 pont) (4,59 pont)

A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,32-es, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott. (2018-ban ez az érték 4,14 volt)

 

Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.

Bízom benne, hogy egy év múlva további fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.

Üdvözlettel:

Takács Gábor

ügyvezető

hu_HU