Vevőelégedettségünk 2019-ben
2020.03.12
Tisztelt Ügyfelünk!
Cégünk számára nagyon fontos az Ön véleménye, ezért minden évben elvégezzük vevőielégedettségi felmérésünket.
Nagy örömükre szolgál bejelenteni, hogy 2019. évi árbevételünket adó ügyfeleink 80%-a részt vett a felmérésben és értékelte teljesítményünket 1-5-ig terjedő skálán az alábbi témákban:
2018 | 2019 | |
– Ajánlatkészítés folyamata, reakcióidő | (3,98 pont) | (4,09 pont) |
– Műszaki egyeztetések szakmai színvonala | (4,32 pont) | (4,29 pont) |
– Minőség | (3,86 pont) | (4,12 pont) |
– Szállítási határidő | (4,00 pont) | (4,30 pont) |
– Kapcsolattartók értékelése | (4,43 pont) | (4,52 pont) |
– Reklamáció kezelése | (4,25 pont) | (4,59 pont) |
A válaszadók véleménye alapján cégünk 4,32-es, árbevétellel súlyozott átlagos pontszámot kapott. (2018-ban ez az érték 4,14 volt)
Minden KAIZEN lépésünkkel arra törekszünk, hogy az Ön elégedettsége maximálisan tükröződjön munkánkban.
Bízom benne, hogy egy év múlva további fejlődést tapasztalnak majd ügyfeleink.
Üdvözlettel:
Takács Gábor
ügyvezető